Levering & Verzendkosten


Palm Trees - DeHangmat.be

Levering


Wat zijn de leveringskosten van mijn bestelling?

⚠️ Corona update: We verzenden je bestelling altijd dezelfde werkdag. Ook de bezorgbedrijven doen hun best. Door de enorme werkdruk van de bezorgbedrijven kan er echter vertraging optreden. Zeker bij grote dozen (hangmatstandaards) dien je rekening te houden met vertraging.

Stuur ons een e-mail als er na 5 dagen + normale levertijd geen levering heeft plaatsgevonden.

Levertijd* Verzending* Retourneren*
  • België
1 dag Gratis Gratis
  • Luxemburg
1 dag Gratis Gratis
  • Nederland
1 dag Gratis Gratis
  • Duitsland
1-2 dagen Gratis Gratis
  • Oostenrijk
2 dagen Gratis Gratis
  • Denemarken
2 dagen Gratis Gratis
  • Tsjechië
2-3 dagen Gratis Gratis
  • Frankrijk
2-3 dagen Gratis Gratis
  • Italië
2-3 dagen Gratis Gratis
  • Polen
2-3 dagen Gratis Gratis
  • Spanje
2-3 dagen Gratis Gratis
  • Verenigd Koninkrijk         
2-3 dagen                           Gratis                          Gratis                    
  • Noorwegen
2-4 dagen Gratis Gratis
  • Zweden
2-4 dagen Gratis Gratis
  • Zwitserland
2-4 dagen Gratis Gratis
  • Ierland
3-4 dagen Gratis Gratis
  • Portugal
3-4 dagen Gratis Gratis
  • Finland
3-5 dagen Gratis Gratis
  • Bulgarije / Kroatië / Estland / Griekenland / Hongarije / Letland / Litouwen / Roemenië / Slowakije / Slovenië
3-7 dagen € 34,95 € 34,95

* Levertijd: Uitgaande van een normale drukte bij onze vervoerders.

* Verzendkosten: Bestellingen met een waarde boven € 25 worden gratis verzonden. Anders € 6,95.

* Retourkosten: Bestellingen met een waarde boven € 25 kunnen gratis worden geretourneerd. Anders € 6,95.



Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je op werkdagen voor 16:00 uur je bestelling hebt geplaatst en betaald, verwerken wij je bestelling dezelfde dag en overhandigen wij deze aan de vervoerder. Zie de bovenstaande lijst voor leveringstermijnen per land.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving? Dan wordt je bestelling bij ontvangst van de betaling overhandigd aan de vervoerder. Meestal duurt dit 1 tot 3 dagen.

U ontvangt het Track& Trace nummer via e-mail. Wanneer je bestelling is gescand in het eerste sorteercentrum, wordt het track en trace nummer geactiveerd. Normaal gesproken is dit op weekdagen na 20.00 uur.



Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De voorraadstatus staat vermeld op de productpagina. Mocht het product niet op voorraad zijn, ontvang je een extra melding in het winkelwagenscherm.



Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende leveringstermijnen?

We wachten tot de bestelling compleet is, zodat we deze in één keer naar je kunnen verzenden. Als je liever één product eerder wilt ontvangen, plaats dan twee aparte bestellingen.



Wie bezorgt mijn bestelling?

Vrijwel alle leveringen worden uitgevoerd door DPD en GLS. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou opgegeven afleveradres.

Als je problemen hebt met de levering, neem dan rechtstreeks contact op met de vervoerder of neem contact op met onze klantenservice.

DPDDPD NL: Ga naar de website of bel 085 00 22 222

DPDDPD BE: Ga naar de website of bel 070 222 222

GLSGLS NL: Ga naar de website of bel 088 55 03 800

GLSGLS BE: Ga naar de website of bel 02 556 62 11



Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Als je niet thuis op het moment van de levering, dan bezorgt de vervoerder je pakket bij de dichtstbijzijnde pakketshop of komt hij/zij de volgende dag opnieuw langs.

Er wordt een bericht achtergelaten in je (e-)mailbox of op de track en trace pagina dat aangeeft bij welke pakketshop je pakket is achtergelaten of dat het de volgende dag opnieuw zal worden bezorgd.

Je bent er zelf verantwoordelijk voor om je pakket tijdig op te halen bij de pakketshop. Als je het pakket niet binnen vijf dagen ophaalt, wordt het naar ons teruggestuurd. Wij brengen dan € 6,95 in mindering op het terug te storten bedrag.



Kan ik een leveringsafspraak maken?

Helaas is het voor ons niet mogelijk om een leveringsafspraak te maken. We zijn volledig afhankelijk van de vervoerder en de rijroute.

In de meeste gevallen ontvang je een tijdslot wanneer ze langs zullen komen. Het is ook mogelijk om op dat moment nieuwe instructies te geven. Zoals aflevertoestemming of bezorging bij een pakketshop.

Als je toestemming geeft voor het afgeven van een pakket, ben jij verantwoordelijk voor het pakket. Je kan ons of de vervoerder niet aansprakelijk stellen voor vermiste, gestolen of natte pakketten.



Kan mijn bestelling rechtstreeks naar een pakketshop worden verzonden?

Dat is mogelijk. Kies bij het afrekenen voor "Pakketshop levering" als verzendmethode. Je ziet dan een plattegrond met de pakketshop rondom het door jou ingevulde adres. Klik op de foto van een pakketshop naar keuze en klik op 'Kies dit afhaalpunt'. De gegevens worden weergegeven op het afrekenscherm en je kunt de bestelling verder afronden.

Het verzendadres blijft ongewijzigd op onze orderbevestiging, maar het adres van de pakketshop staat wel vermeld in de track en trace informatie.

Je bent er zelf verantwoordelijk voor om je pakket tijdig op te halen bij de pakketshop. Als je het pakket niet binnen vijf dagen ophaalt, wordt het naar ons teruggestuurd. Wij brengen dan € 6,95 in mindering op het terug te storten bedrag.

Sommige pakketshops sluiten tijdens de vakantieperiodes. Het kan dus zijn dat een pakketshop op het moment van de verzending niet meer actief is. We sturen het pakket dan automatisch naar je thuisadres.



Palm Trees - DeHangmat.be

Afhalen


Waar is DeHangmat.be gelegen?

Wij zijn gevestigd in de Dedemsvaart. Dit is in het oosten van Nederland. Ons exacte adres is:

DeHangmat.be
Moerheimstraat 81
7701 CC Dedemsvaart
Nederland



Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn doordeweeks (maandag t/m vrijdag) geopend van 09:00 - 17:00.

Neem voordat je ons bezoekt eerst contact op met de klantenservice, omdat we het soms erg druk hebben of tijdelijk afwezig zijn.



Is het mogelijk om te betalen bij het afhalen van de bestelling?

Ja, het is mogelijk om contant te betalen. We hebben geen pinautomaat, maar in het centrum kun je wel geld opnemen.



Kan ik de producten ook eerst bekijken en testen?

Niet al onze producten zijn uitgestald. Maar we hebben alle hangmatten, hangstoelen, standaards en andere producten op voorraad, dus je kunt bijna alle hangmatten en hangstoelen uitproberen!

Tip: kom de hangmat alleen uitproberen als je goed uitgerust bent. Je zal zeker niet de eerste zijn die in een van de hangmatten in slaap valt!


Vragen, of lekker lui vanuit je stoel bestellen?

Nieke Kop
Nieke Kop

Bel De Hangmat Hotline