Bestellen & Betalen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de knop "In winkelwagen" te klikken. Klik vervolgens op "Naar de kassa" om te betalen. Vul je gegevens in en volg de stappen. Pas wanneer je op de knop "Bestelling afrekenen" klikt is je bestelling definitief.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je bij het invullen van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur wordt naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. De levering bevat alleen de producten (geen factuur).
Het is helaas niet mogelijk om een persoonlijke boodschap aan de bestelling toe te voegen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens en meer informatie.
Krijg ik een bericht als ik een bestelling heb geplaatst?
Je ontvangt meteen een orderbevestiging. Als je de bestelling direct betaalt, ontvang je ook direct de factuur. Je ontvangt de verzendbevestiging met een track en trace nummer wanneer wij je bestelling hebben overhandigd aan onze vervoerder.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang je de bestelling niet hebt betaald, hoef je de bestelling niet te wijzigen of te annuleren. Plaats gewoon een nieuwe bestelling. De oude bestelling wordt na enkele dagen automatisch geannuleerd.
Als je een betaalde bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik een product bestellen dat niet op jullie website staat?
Mocht je iets willen bestellen wat niet meer op onze website staat, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen we je vertellen of het product binnenkort weer op voorraad is.
Kan ik korting krijgen als ik een grote bestelling plaats?
Ja zeker. Al vanaf vijf producten krijg je een korting. De korting wordt automatisch berekend in de winkelwagen.
- 0 - 4 producten = 0 % korting
- 5 - 9 producten = 5 % korting
- 10 - 19 producten = 10 % korting
- 20 - 29 producten = 15 % korting
- 30 - 49 producten = 20 % korting
- 50 - 99 producten = 25 % korting
- 100+ producten = 30 % korting
Elke hangmat, hangstoel, standaard en zitzak telt mee als één product. Accessoires worden niet meegeteld maar zijn niet uitgesloten van de korting. De korting is gebaseerd op de reguliere verkoopprijs. Promoties en (bundel)kortingen zijn niet van toepassing.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De webwinkel toont altijd de huidige actuele voorraad en prijzen. Als er geen bestelknop op de productpagina staat, is het product niet meer op voorraad.
Wij kunnen niet zeggen wanneer het product weer in voorraad komt. De producten worden geproduceerd in Zuid-Amerika, Azië en Europa. Levertijden zijn zeer moeilijk te voorspellen. Het kan weken tot maanden duren. We raden je daarom aan om een alternatief te kiezen. Ook kunnen wij geen producten vooraf voor je reserveren.

Betaling
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Afhankelijk van het gekozen land kun je met de volgende betaalmethoden betalen:
Apple Pay: Veilig betalen met je Apple device.
Google Pay: Veilig betalen met je Google account.
Creditcard: Veilig betalen met je creditcard.
Bank overschrijving: Betaal via overschrijving volgens de instructies die je per e-mail ontvangt.
Bancontact: Veilig betalen via je persoonlijke bank.
Belfius: Veilig betalen via je persoonlijke bank.
Billie: Zakelijk betalen binnen 30 dagen nadat je de producten hebt ontvangen. 2% kosten.
iDEAL: Veilig betalen via je persoonlijke bank.
KBC: Veilig betalen via je persoonlijke bank.
Klarna: Betalen nadat je de producten hebt ontvangen. 2% kosten.
PayPal: Veilig betalen met je PayPal-rekening. 2% kosten.
Riverty: Betalen nadat je de producten hebt ontvangen. 2% kosten.
Kan ik achteraf betalen?
Consumenten kunnen achteraf betalen met Klarna en Riverty. Zakelijke klanten kunnen achteraf betalen met Billie.
Klarna is beschikbaar in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden.
Riverty is beschikbaar in de volgende landen: België, Duitsland, Nederland, Oostenrijk.
Billie is beschikbaar in de volgende landen: Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, Zweden.
Kan ik onder rembours betalen?
Wij bieden geen levering onder rembours aan. Contant betalen aan de chauffeur bij aflevering is dus niet mogelijk. Kies voor een achteraf betaalmethode of betaal met creditcard zodat je aankoop verzekerd is.
Hoe werkt betalen met creditcard?
Kies tijdens het bestelproces voor 'Creditcard' als betaalmogelijkheid. In de volgende stap kun je je creditcardgegevens invoeren op een beveiligde pagina. Wij accepteren alle creditcards.
Hoe werkt betalen via overschrijving?
Kies tijdens het bestelproces voor "bankoverschrijving"; in het volgende scherm zie je de betalingsspecificaties, die je na bevestiging per e-mail ontvangt. Je kan het bedrag nu overmaken op ons IBAN-nummer, onder vermelding van het juiste referentienummer. Het duurt meestal 1-3 werkdagen om de bankoverschrijving te verwerken.
Hoe werkt betalen via Klarna 'Betaal later'?
Met Klarna's 'Betaal later' kun je je bestelling betalen nadat je deze hebt ontvangen en hebt besloten deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Betalen met Klarna is veilig en gemakkelijk. De betalingsgegevens van je aankoop staan vermeld op de factuur die je van Klarna ontvangt. Je hebt 14 dagen de tijd om de Klarna-factuur te betalen.
Klarna voert een gegevenscontrole uit om je verzoek om later te betalen goed te keuren. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in haar privacyverklaring. Mocht je verzoek om later te betalen onverhoopt niet geautoriseerd worden, kun je uiteraard betalen via een van onze andere betaalmethoden.
Voor vragen over de betaling van een Klarna factuur dien je contact op te nemen met Klarna. Je hebt namelijk een overeenkomst met Klarna. Wij kunnen je openstaande bedragen of betalingen niet inzien.
Hoe werkt betalen via Riverty 'Betaal later'?
Met Riverty's 'Betaal later' kun je je bestelling betalen nadat je deze hebt ontvangen en hebt besloten deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Betalen met Riverty is veilig en gemakkelijk. De betalingsgegevens van je aankoop staan vermeld op de factuur die je van Riverty ontvangt. Je hebt 14 dagen de tijd om de Riverty-factuur te betalen.
Riverty voert een gegevenscontrole uit om je verzoek om later te betalen goed te keuren. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in haar privacyverklaring. Mocht je verzoek om later te betalen onverhoopt niet geautoriseerd worden, kun je uiteraard betalen via een van onze andere betaalmethoden.
Voor vragen over de betaling van een Klarna factuur dien je contact op te nemen met Riverty. Je hebt namelijk een overeenkomst met Riverty. Wij kunnen je openstaande bedragen of betalingen niet inzien.
Worden alle betaalmethoden even snel verwerkt?
Alle bestellingen worden direct na betaling verwerkt. Indien op werkdagen voor 16.00 uur besteld en betaald, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.
Een bestelling die betaald wordt via bankoverschrijving, wordt meestal na 1-3 werkdagen verzonden. Kies een van de directe betaalmethoden wanneer je je bestelling direct wilt ontvangen.